ویژگی‌های هوش مصنوعی امنیت بیشتر در آپدیت جدید آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ Pro + آموزش اپدیت

آپدیت جدید Honor 200 و Honor 200 Pro

به گزارش سایت خبری وی دنج، برند Honor به‌تازگی آپدیت جدیدی برای گوشی‌های Honor 200 و Honor 200 Pro در هند منتشر کرده است. پس از اضافه شدن قابلیت ضبط تماس در ماه گذشته، این بار آپدیت MR2 با ویژگی‌های هوش مصنوعی و بهبودهای امنیتی ارائه شده است. این آپدیت شامل ویژگی‌هایی نظیر “AI Eraser” و “Face-to-Face Translation” است که به کمک تکنولوژی‌های نوین هوش مصنوعی، تجربه کاربری را به سطح جدیدی ارتقاء می‌دهد.

Honor 200

ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی در Honor 200 و Honor 200 Pro

آپدیت MR2 برای این دو گوشی، همراه با دو ویژگی هوش مصنوعی برجسته است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از تکنولوژی‌های نوین برای بهبود کیفیت عکس‌ها و ترجمه زبان‌ها بهره ببرند.

۱. AI Eraser: پاک‌کن هوشمند

AI Eraser یکی از ویژگی‌های جدید و جذاب آپدیت MR2 است که به کمک هوش مصنوعی تولیدی گوگل کلود، به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی اجزای ناخواسته از عکس‌های خود را حذف کنند. این ابزار به صورت خودکار پس از حذف اشیاء، متن یا پس‌زمینه‌های نامناسب، فضاهای خالی را با محتوای واقعی و باکیفیت پر می‌کند. به این ترتیب، کاربران می‌توانند بدون نیاز به برنامه‌های ویرایش پیچیده، عکس‌های خود را با کیفیت عالی بهینه‌سازی کنند.

۲. Face-to-Face Translation: ترجمه همزمان

ویژگی دیگر که در این آپدیت به چشم می‌خورد، Face-to-Face Translation است که به کاربران امکان ترجمه همزمان چندین زبان را می‌دهد. این قابلیت از ورودی صوتی و متنی پشتیبانی می‌کند و برای مسافران و افرادی که به یادگیری زبان‌های جدید علاقه‌مند هستند، یک ابزار بسیار کاربردی به شمار می‌آید. با این قابلیت، کاربران می‌توانند ترجمه‌های همزمان را به صورت صوتی پخش کنند و ارتباطات بین‌المللی را بدون مشکل برقرار کنند.

Honor 200 Pro

بهبودهای امنیتی و عملکردی

علاوه بر ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، آپدیت MR2 همچنین بهبودهای امنیتی و کارکردی قابل توجهی را به ارمغان می‌آورد.

۱. ارتقاء سطح امنیتی اندروید

این آپدیت سطح امنیتی اندروید را برای گوشی‌های Honor 200 و Honor 200 Pro به سپتامبر ۲۰۲۴ افزایش می‌دهد. با این به‌روزرسانی، کاربران از حفاظت بیشتری در برابر تهدیدات امنیتی جدید بهره‌مند خواهند شد. Honor در این آپدیت، وصله امنیتی گوگل را برای سپتامبر ۲۰۲۴ ادغام کرده که این ویژگی به‌روز بودن دستگاه‌ها در برابر آسیب‌پذیری‌های امنیتی جدید را تضمین می‌کند.

۲. امنیت داده‌های USB

یکی دیگر از بهبودهای مهم در این آپدیت، افزایش امنیت انتقال داده‌ها از طریق USB است. هنگامی که کاربران حالت USB را از “فقط شارژ” به حالت انتقال داده تغییر می‌دهند، این قابلیت جدید از آن‌ها درخواست تأیید هویت می‌کند. این ویژگی امنیتی باعث می‌شود تا اطلاعات کاربران در مقابل تهدیدات احتمالی محافظت شود و انتقال داده‌ها با اطمینان بیشتری صورت گیرد.

۳. قابلیت Split-Screen App Combinations

در کنار بهبودهای امنیتی، Honor همچنین با افزودن ویژگی Split-Screen App Combinations، استفاده از برنامه‌ها را ساده‌تر کرده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا ترکیب برنامه‌های مورد علاقه خود را در حالت تقسیم صفحه به‌عنوان یک آیکون روی صفحه اصلی ذخیره کنند. به این ترتیب، دسترسی به این ترکیب‌ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود و تجربه کاربری بهبود می‌یابد.

راهنمای نصب آپدیت جدید آنر ۲۰۰ و آنر ۲۰۰ پرو

طبق اعلام Honor، این آپدیت تا تاریخ ۱۳ سپتامبر برای تمامی کاربران عرضه خواهد شد. اما در صورتی که کاربران تا این تاریخ آپدیت را دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به صورت دستی برای بررسی و نصب آن اقدام کنند. برای این کار، کافی است وارد منوی Settings گوشی خود شده و به بخش System & updates بروند. در این قسمت، کاربران می‌توانند گزینه Software update را انتخاب کرده و روی Check for Updates کلیک کنند تا در صورت وجود آپدیت جدید، آن را دانلود و نصب کنند.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *