بازداشت ۵ افسر انتظامی در پی فوت مشکوک متهم در لاهیجان

به گزارش سایت خبری وی دنج و به نقل از مهر، ابراهیم انصاری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان، در خصوص فوت یک متهم در تحت نظرگاه فرماندهی انتظامی شهرستان لاهیجان اظهار داشت که مقامات قضائی شهرستان بلافاصله پس از وقوع این حادثه در محل حضور یافتند و بررسی‌های لازم را با جدیت در دستور کار قرار دادند.

تعیین بازپرس ویژه و بازداشت افسران انتظامی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان اعلام کرد که برای بررسی این پرونده، یک بازپرس ویژه تعیین شده است. به دنبال این واقعه، قرار بازداشت موقت برای پنج نفر از افسران انتظامی که در این حادثه دخیل بودند، صادر شده است. این اقدام نشان‌دهنده جدیت دستگاه قضائی در پیگیری این موضوع و بررسی تمامی جوانب آن است.

پیگیری موضوع در کمیته وقایع خاص

انصاری همچنین افزود که این موضوع در کمیته پیگیری وقایع خاص دادگستری استان گیلان با حضور مسئولان قضائی استان مطرح شده و مورد رسیدگی و نظارت ویژه قرار گرفته است. این اقدام نشان‌دهنده حساسیت بالای دستگاه قضائی نسبت به وقایع این‌چنینی و اهمیت حفظ حقوق شهروندی است.

حضور هیئت حقوق شهروندی در لاهیجان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد که هیئت حقوق شهروندی استان گیلان به لاهیجان اعزام شده است تا تحقیقات و بررسی‌های دقیق قضائی در این زمینه را انجام دهد. این هیئت موظف است تمامی ابعاد این حادثه را به دقت مورد بررسی قرار داده و گزارش‌های لازم را به مسئولان قضائی ارائه دهد.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *