فوری کمیته انضباطی رای خود را در مورد علیرضا بیرانوند و باشگاه تراکتور اعلام کرد

به گزارش سایت خبری وی دنج و به نقل از پرسون، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای نهایی خود را در خصوص شکایت باشگاه مس رفسنجان علیه باشگاه تراکتور تبریز، به دلیل استفاده از علیرضا بیرانوند در مسابقه مورخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد. این شکایت بر این ادعا استوار بود که بیرانوند با فسخ یکطرفه قرارداد خود از باشگاه پرسپولیس به تیم تراکتور پیوسته و در نتیجه به عنوان بازیکن غیرمجاز در این مسابقه حضور داشته است.

بررسی شکایت و صدور رای

کمیته انضباطی با بررسی دقیق اوراق و محتویات پرونده، به این نتیجه رسید که دلیلی بر غیرقانونی بودن فسخ قرارداد میان علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس وجود ندارد. در این راستا، با استناد به ماده ۹۵ مقررات انضباطی، حکم بر برائت باشگاه تراکتور و علیرضا بیرانوند صادر شد. این حکم به معنای آن است که حضور بیرانوند در بازی مورد نظر قانونی بوده و شکایت باشگاه مس رفسنجان رد شده است.

فرصت تجدیدنظر

طبق مقررات، باشگاه مس رفسنجان می‌تواند ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ رای، درخواست تجدیدنظر خود را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارائه دهد. این فرصت به باشگاه معترض اجازه می‌دهد که در صورت داشتن مدارک و دلایل جدید، پرونده را دوباره مورد بررسی قرار دهد.

توضیحات رییس کمیته انضباطی

ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی، در توضیح این حکم بیان کرد که این رای مربوط به شکایت باشگاه مس رفسنجان در رابطه با بازی هفته اول لیگ برتر مقابل تراکتور است و ارتباطی به پرونده دیگری که در کمیته وضعیت در جریان است، ندارد. وی همچنین تأکید کرد که تا زمان صدور رای نهایی از سوی کمیته وضعیت، تصمیمی له یا علیه علیرضا بیرانوند اتخاذ نشده است و نتیجه هرگونه رای صادره از سوی کمیته وضعیت، تأثیری بر رای صادره کنونی نخواهد داشت و عطف به ماسبق نخواهد شد.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *