شکست والیبالیست های زیر ۱۷ سال ایران مقابل مصر

تیم ملی والیبال زیر ۱۷ سال پسران ایران، در دیدار زیر خط چالوکی با مصر، نتوانست به پیروزی دست یابد.

در این دیدار که در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان و در ساعت ۱۱:۳۰ صبح روز دوشنبه پنجم شهریور برگزار شد، تیم ایران با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۲، ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۱۳ مغلوب مصر شد.

تیم ملی ایران در این مرحله از مسابقات با دو برد مقابل تیم های لیبی و تونس و یک شکست در برابر مصر، به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی یانی حذفی رفت. تیم ایران در این مرحله قرار است به مصاف تیم سوم گروه چهارم یعنی شیلی برود.

در مقابل، تیم مصر با سه برد در سه مسابقه، به عنوان تیم اول گروه به مرحله حذفی راه یافت.

با این شکست، امید برای کسب عنوان قهرمانی جهان برای تیم ملی ایران کمی کاهش یافت. اما با این حال، همچنان امید برای کسب مدال در این رقابت های جهانی باقی است. تیم ملی ایران با توجه به نمایش خوب و اراده برای برد در مسابقات گذشته، امیدوار است که بتواند در مراحل بعدی بهتر عمل کند.

تیم ملی ایران در طول این مسابقات از عملکرد خوبی برخوردار بوده و از نظر تکنیکی و تاکتیکی بسیار قوی بوده است. این تیم با ارزشمندی پر درخشش خود تا کنون، قادر به جذب توجه بسیاری از مخاطبان و علاقه مندان به ورزش والیبال در سراسر دنیا بوده است.

در مجموع تیم ملی ایران با اینکه در این دیدار مقابل تیم قوی مصر شکست خورد اما عملکرد خود را در مراحل بعدی تسلیم نکرد و امیدوار است که در بازی های بعدی با کسب بردهای بیشتر، جایگاه خود را در این دوره از رقابت های جهانی تثبیت کند.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *