رونمایی سامسونگ از سرویس جدید SmartThings Family Care

سامسونگ اخیراً سرویس جدیدی به نام SmartThings Family Care معرفی کرده است که با هدف کمک به مراقبان طراحی شده است. این شرکت می‌گوید که بر اساس اطلاعات کلینیک مایو، تقریباً ۱ از ۳ بزرگسال در ایالات متحده به نوعی مسئولیت مراقبت از دیگران را بر عهده دارند. این نشان می‌دهد که نیاز به راه‌حل‌های مبتنی بر فناوری برای کاهش بار مراقبت وجود دارد و سرویس Family Care دقیقاً برای همین منظور طراحی شده است.

Samsung SmartThings Family Care is aimed at caregivers

این سرویس جدید برای صاحبان گوشی‌های هوشمند سامسونگ در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و از فردا به صورت رسمی فعال می‌شود. Family Care به طور خاص برای جمعیت سالمند و کسانی که نیاز به کمک در فعالیت‌های روزانه خود دارند، طراحی شده است.

**Family Care** از پلتفرم جهانی سامسونگ یعنی **SmartThings** و دستگاه‌های هوشمند خانگی استفاده می‌کند تا مدیریت زمان‌بندی، اعلان‌های فعالیت، یادآوری داروها و مراقبت‌های مبتنی بر مکان را ارائه دهد. به عنوان مثال، این سرویس می‌تواند اولین فعالیت روزانه افراد را شناسایی کرده و به مراقبان اطلاع دهد که همه چیز طبق روال است.

Samsung SmartThings Family Care is aimed at caregivers

علاوه بر این، اعضای خانواده می‌توانند یادآوری‌هایی برای اندازه‌گیری فشار خون و قند خون دریافت کنند و از طریق گوشی هوشمند یا تلویزیون سامسونگ خود، وقت ملاقات‌های پزشکی را تنظیم کنند تا از مصرف درست داروها اطمینان حاصل شود. مراقبان همچنین می‌توانند هشدارهایی دریافت کنند که نشان می‌دهد عزیزانشان به مکان‌های خاصی مانند مطب پزشک یا داروخانه رسیده‌اند یا آنجا را ترک کرده‌اند، که به حفظ امنیت آن‌ها کمک می‌کند.

در نهایت، سرویس Family Care به مراقبان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از اتوماسیون‌ها، مصرف انرژی را مدیریت کرده و کیفیت هوا را با استفاده از تصفیه‌هوای سامسونگ بهبود بخشند. این سرویس از طریق تب Life در اپلیکیشن SmartThings در ایالات متحده در دسترس خواهد بود و سامسونگ قول داده است که به طور مستمر این سرویس را بهبود و گسترش دهد.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *